Det rätta verktyget till odödlighet.

Ja det måste ju vara en camping buss, och inte vilken som helst utan en gammal VWbus. Har bläddrat igenom en massa bilder nu och kommit fram till att man är helt odödlig med sen sådan buss. DU kan alltså bo precis vart du vill, hela världen är din. Så länge du har bensinpengar och inte krockar, Då är man kanske inte helt odödlig. Men annars.
Tröttnar man på ett ställe så åker man bara till nästa. Det finns bara en punkt A men punkt B kommer enbart där man själv vill. Låter det inte som en dröm? Det är det nästan också, För er! inte för mig. Då jag är en buss ägare.


I sommar så ska jag packa lite saker, ta med öl och sen bara åka iväg. Så får jag se vart jag hamnar. Kanske skåne, småland ja det blir en mellanlandning där med tanke på hultan. Öland? Gotland? Sen ska jag bo en sväng på Plattan i Stockholm. Göra som min far, stå i Norge och pissa i Sverige. Ska bo precis vid treriks-röset. Se lite lapplandsfjäll för att sedan kanske åka ner till.. Ja något annat ställe. Inget stoppar mig då. Fy fan va jag langtar. DU anar inte.


Underbart att inte behöva slå rot någonstans.

Kommentarer
Postat av: Bill

Du kommer att slå rot utanför Bilprovningen, sedan kan Lennart bogsra dig till Alidebergsbadet. Så kommer det att bli.

Ha, ha, ha.............

2010-01-21 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0