Ett jobb att trivas med.

Jag tänker som i filmen Secret Window med Johnny Depp, tänk om man kunde leva som författare och bara ligga i sin soffa, i sin morgonrock och skriva böcker. Det hade jag kunnat trivas med. Man skriver en storsäljare först. Sen kan man ha lite olika projekt att jobba på, och det behöver inte vara något speciell stress till att den ska bli klar. Sen gör man lite PR grejer och boksigneringar. Ja, det hade ju varit ett liv det. Ligga i soffan, dricka rödvin och bara låta kilona kliva på. Eller om man hade kunnat jobba som teater författare, eller med film. Ja det finns ju mycket man vill göra men vägen dit är lång och för mig, omöjlig.
Ser han stressad ut?

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag hade också trivts med det^^

2010-01-18 @ 01:02:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: eea

anser du det omöjligt så är det verkligen omöjligt.

2010-01-18 @ 16:15:11
Postat av: G2 / Gosia

Åh, den filmen <3

2010-01-23 @ 16:18:17
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0