Idag blir det inga barn gjorda

Tänkte ju sova lite när jag kom hem från jobbet. Jag gjorde misstaget att sätta på Remember the Titans som sova film. Den är ju så jävla bra så det gick ju, precis som jag sa. Jävla bra. Nej verkligen inte. Så nu sitter jag här och lyssnar på Mattis spelista aka Tre. Riktigt bra. Något jag också gör är att dricker Captain Morgan, varför? jag har ont i halsen. Något jag också Är, är att jag är naken, Varför? jag kom precis ifrån sängen. Jag vill verkligen bli frisk. Tur att det inte går, för att man inte kan vara hemma och kurera sig. Varit tvungen att jobba, och nu när helgen kommer så får jag bara ta det chill.
Som en sista notis så vill jag bara säga att jag är lika cool som Pete Doherty.
Duschade idag, innan det var i Måndags. Yey en vecka så har jag varit lortig.
Riktigt gött.

Kommentarer
Postat av: matti

Pete Doherty är stilmässig kung. Funderar på att försöka köra den där stilen. Hatt, uppklätt som om man kommit direkt från en fest och det gått lite överstyr. Fina grejer.

2010-01-16 @ 00:57:53
URL: http://addme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0