Iväntan på en kortvisit och Iväntan på att dra på fest

ÅRETS...

Årets besvikelse:
Det är nog jag själv.
Årets WTF: M.J avled.
Årets /care: Folks gulligull!
Årets FAIL: IPRED/FRA-lagen
Årets "äntligen": Kents nya skiva.
Årets vän: Sarah Hidendahl
Årets "aw": Gillar inte AW 
Årets ögongodis: Gabriele Rigon
Årets "ligg": Hmm. Jag säger att det var något på hultan, så slipper jag nämna namn
Årets kärlek: Säger bara M
Årets porrfilm: vet inte, ser inte på porrfilm. Men säkert något på någon tubesida.
Årets konstigaste: Tror det var en fylla.
Årets WOW!: Helikopterrånet verkligen.
Årets pinsamaste: En grej på jobbet haha.
Årets fiasko: Att jag missade så mycket på hultan som jag ville se.
Årets mest överskattade: Svininfluensan.
Årets jobbigaste ord: "värsta"
Årets mest använda ord: Pinsamt nog så är det nog. Fan eller Nej.
Årets "dum blondin": Anna Anka
Årets player: Vet inte. du kanske?
Årets "inte igen": Något man ångrade på Söndagens morgon
Årets snygging som inte ens är snygg: vet inte.
Årets musik-upptäck: Vet inte, Men åter upptäckte mycket gammalt som var längesen man hörde. 
Årets mest spelade låt: Coheed and Cambria - Wake up
Årets låt: Laleh - Snö
Årets citat: " My home is where ever I lay my hat" / Bill
Årets damp: Vet inte, hände säkert på en fest.
Årets idiot(er): Alla våra praktikanter på jobbet
Årets MILF: vet ej.
Årets SILF: vet ej
Årets utgång: Vet inte, men hattfesten hos mig vart awesome
Årets underhållning: Markus T
Årets flytt: Jag flyttade till göta.
Årets inköp: Min Passat w8, sen min Folkabus

Kommentarer
Postat av: Nils Tobias

vill bara säga att den jag tog listan ifrån var smart, och fyllde i mycket det jag också tyckte. DÅ jag kopierade rakt av.

2010-01-17 @ 02:44:19
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0