Kent-Måndag

Redan när jag vaknade upp på Måndagens morgon så kom jag att förstå att detta skulle bli en usel dag. Positivt överaskad blev jag nu när jag insåg att jag hade rätt. När jag satt i min ensamhet och åt min mat på Sibylla i Ulricehamn, Jämte en vägg täckta med bilder med Elvis och The Beatles så bestämde jag mig och lovade mig själv att jag skulle ha en Kent-dag. För det är precis det jag behöver. Ligga i soffan och låta de perfekta tonerna följa ljudvågorna rätt in min skalle.


Det har nu släppts bilder från en superkamera som har fotograferat delar av planeten Mars. Bilderna visar något som tror sig vara dungar av granar. Hur härligt är inte det? Ska vi åka dit på semester älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0