Lukten som kan sprida sig ut i trapphuset

Hästpojkens toner spelar fortfarande i min lägenhet, och imellan åt så blir det Jamie Cullum - Gran Torino. Som jag läste i Vendelas blogg så sitter även jag i mjukisbyxor med håret åt alla hår. Sprit-öl- cigarett luktande kläder och en pizza broschyr alldeles intill. Just nu är det väldigt lätt att bara ringa och beställa en kyckligtallrik med oliver, Och då jag har mera oliver i kylen så blir det extra bra. Då Sarah satt på sin häst när jag ringde var hon också sugen på pizza liknande historier. Går det ens någon bra film idag?


Det är de små detaljerna som gör dig stor
Det är hur du gör det som gör helheten
så perfekt
perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0