Momento och Big Fish

Och jag är nästan arg på mig själv, för jag har i många år inte sett på filmen Big Fish. Så den ska jag sätta på nu, och sova. Att man i så lång tid kan ha missat den filmen. Och ändå så har jag vetat om att den existerar
sen den kom på bio typ. Är riktigt taggad och laddad, samlad och upp rymd.. Hoppas man kan få några mera timmars sömn än vad jag fick inatt alltså. Sen har jag också nu sett på Momento, äntligen min bror prata mycket om den i Thailand. Och nu fick jag äntligen se den hemma hos MarkusT. Jävlar vilken bra film, precis i min smak. Jag gillar när filmen inte är som filmer borde vara. Alltså typiska Hollywood produktioner. Aja.
-Hejdå!




Inatt så kunde jag spela piano, det var bara en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0